5 Ocak 2012 Perşembe

VEE KAZANAN...

Öncelikle gecikme için kusuruma bakmayın. Bu hafta cenazemiz vardı bu yüzden geciktim. Aşağıdaki listeye göre random.org aracılığıyla çekilişi gerçekleştirdim ve kazanan 13 PERİHAN YILMAZ oldu. Akıllarda soru işareti kalmaması açısından çekiliş sonucunu kopyalıyorum. Hepinize ilginiz için teşekkür ediyorum. Çekilişlerim ilerleyen günlerde farklı ürünlerle devam edecek. Yoğun istek üzere kalpli ajandayı 35 tl artı kargo bedeli ile satışa sunuyorum. Siprarişlerinizi istenilen tarihten 1 hafta önce vermenizi rica ediyorum.
 
1- Feyza Saltık Uysal
2- Feyza Doğan
3- Aynur
4- Züleyha Işık
5- Zeliha Pekdemir
6- Ebru Oran
7- Zinet
8- Zehra Sayıntürk
9- Seyyah
10- Merve Köse
11- Pınar Demirkol
12- Asude Serter
13- Perihan Yılmaz
14- Neslihan Yılmaz
15- Selver Solak
16- EsraT
17- Kadriye Evci
18- Ayşe Han
19- HavvaS
20- Sümeyye Duru
21- Sümeyye Solmaz
22- Merve B.
23- Şeb-i Yelda
24- Seçil Uğurlu
25- Nohut Oda
26- Hatice Nalbantlar
27- Kader Hamzaçebioğlu
28- Şeyda Pamuk




Perihancım ajandan hayırlı olsun... Notlar alırken beni hatırla J

9 yorum:

  1. güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  2. Tüh, gitti güzelim ajanda! :-) Neyse nasipte degilmis. :-)) Güle güle kullansin, arkadasimiz insAllah.

    YanıtlaSil
  3. yupppppppiiiiiiiii teşekkür ederim Hilal'im.13 numarayı çeken ellerin dert görmesin :)))) çok sevindim.Ayrıca güzel dilekleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. tebriklerr :)

    YanıtlaSil
  5. Tekrar tebrikler, güle güle kullan :-)

    YanıtlaSil
  6. çok şık bir ajanda cnm ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar ajandamı aldım.İnanın resimdekinden daha güzel olmuş :) Hilal'cim ellerine sağlık.En güzel pasta,poğça,börek tariflerini ajandama yazıcam.Perihan

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan Perihan. Tariflere baktıkça beni hatırlarsın :)

    YanıtlaSil