11 Nisan 2012 Çarşamba

MODERN DANTEL


Geçenlerde bebek görmeye gittiğimiz çiçeği burnunda anne Fatma’nın salonundaki bu danteli görünce çok beğendim. Annesi yani Sevim halamız örmüş çeyizine.  Yapımı teknik olarak çok zor değil, dantel kısmı sonradan kumaşa monte edilmiş ve bence son derece sade ve modern bir dantel olmuş. Görür görmez bunu blogumda paylaşmalıyım dedim ve çektim fotoğraflarını.





Onun dışında dünyaya gelen oğlu için yengesi hediye etamin battaniye örmüş Çok şık değil mi? Aynı bir tablo gibi…



Mutlu günler…

12 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir örtü olmuş..Rengide şahane..Hemde çok farklı....

    YanıtlaSil
  2. Dantel sevmeyenler için iyi bir tercih olabilir!

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Hilal ! Denizli' deymişsin:)Bende öyle ... Çok şirin bir blog takipteyim banada beklerim...http://welcomemylfe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Aa gerçekten çok orjinal bir parçaymış, güle güle kullansın sahibi.. Böyle dantelke varım işte:)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. sahane bı parca cok cok begendım dantellerı cok sevıorum ztn
    Bu arada blogunu yeni keşfettim, takipteyim :) benımkıne de beklerım :) Sevgiler..

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. örtüye bayıldım ki ben dantel sevmem hatta nefret ederim.annem çeyizime yapıp doldurmuştu balayından dönünce hepsini geri götürdüm:)senin örtün çok modern duruyor.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. Yorumlarınız için teşekkür ederim. Amerikadayım şuan ve deli gibi geziyorum :-) o yüzden bloga çok vakit ayıramıyorum kusuruma bakmayın. Pazar dönüyorum inşallah... Görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  8. Dönmedin daha :(
    Merak ediyoruz neler yaptın neler ettin.Yediğin içtiğin sana kalsın da anlat hele ;))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba queen_ff döndüm döndüm ama anca kendime geliyorum :) Bugün en geç yarın ilk amerika postumu paylaşıcam inşallah. Onun dışında face sayfamdan da takip edebilirsin. İlgin için çook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. dantell örtüye bayıldımm gerçekten süper.
    http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil